Klachten

Wij doen ons best voor jouw als klant, maar helaas kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mooileer.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Dat gebeurd geheel volgens de richtlijnen voor de AVG van de Europese uni. Wij gebruiken cookies, Facebook pixel en google analytics, om de website te verbeteren, content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
Accepteer geselecteerde cookies
                                   DIRECT ADVIES? bel 06 26 39 22 08              Sendra: Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis *Mayura:  5 tot 10 werkdagen              Â Gratis verzending vanaf € 50,- *                                 Keurmerk webwinkel