Klachten? Laten we het oplossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Het is dan de bedoeling dat je eerst de klacht bij ons kenbaar te maakt door te mailen naar info@mooleer.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 
Deze website maakt gebruik van cookies. Dat gebeurd geheel volgens de richtlijnen voor de AVG van de Europese uni. Wij gebruiken cookies, Facebook pixel en google analytics, om de website te verbeteren, content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
                                   DIRECT ADVIES? bel 06 26 39 22 08              Sendra: Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis *Mayura:  5 tot 10 werkdagen              Â Gratis verzending vanaf € 50,- *                                 Keurmerk webwinkel